Strategia treści - generujemy ruch na stronie

Zawartość strony to jeden z jej najważniejszych elementów. Treści unikatowe i wysokiej jakości są celem, do którego powinien dążyć każdy posiadacz strony, sklepu, profilu, bloga w internecie. Wartościowa treść jest bowiem premiowana zarówno przez wyszukiwarkę Google, jak i przez użytkowników.
Opracowanie strategii, dzięki której firma pozyska zainteresowanie, zaufanie i przekona kolejnych klientów do skorzystania ze swoich usług, to kilkuetapowe działanie.
Nad czym powinniśmy się zastanowić?

Czytaj więcej

Jak Google dba o środowisko naturalne?

Poprawa kondycji środowiska naturalnego to cel, który powzięło wiele firm na całym świecie. Jedną z nich jest Google, które od lat stara się obniżać emisję dwutlenku węgla. Celem jest osiągnięcie zerowej produkcji CO2. Jak Google planuje tego dokonać?

Czytaj więcej

5G – co przyniesie kolejna generacja?

5G jest skrótem, który oznacza piątą generację sieci komórkowej. Sieci, która ma być o wiele szybsza od poprzedniczek oraz dać możliwość podłączenia do Internetu milionów dodatkowych urządzeń, dzięki czemu wiele dziedzin życia niezaprzeczalnie powinno zmienić się na lepsze.

Czytaj więcej

Hashtag – co oznacza i jak go wykorzystywać?

Hashtag to forma znacznika, słowo lub wyrażenie, poprzedzone charakterystycznym symbolem kratki #. Jest wykorzystywany przez miliony użytkowników niemal na wszystkich platformach społecznościowych. Znaleźć go można na Twitterze, Instagramie, YouTube, Facebooku, Google+, Pintereście, na LinkedIn czy na TikToku. Jak go wykorzystać, aby przynosił pożądany efekt?

Czytaj więcej