Linkowanie (link building)

Linkowanie (link building) to jedno z najważniejszych działań, które ma wpływ na pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach internetowych. Polega ono na pozyskaniu jak największej liczby linków (odsyłaczy, hiperłączy) pochodzących z zewnątrz, które kierują użytkownika do naszej witryny, czego efektem jest wzmożony ruch i wzmocnienie jej pozycji w sieci. Zazwyczaj działanie to wymaga głębszego zastanowienia i stworzenia strategii linkowania, która – właściwie przeprowadzona – przynosi bardzo dobre efekty.

Czytaj więcej

Content marketing – czy warto nad nim popracować?

Content marketing (marketing treści) to strategia, skupiająca
się na publikowaniu pomocnych i atrakcyjnych treści w celu zainteresowania
szerszej grupy odbiorców oraz pozyskania stałego grona klientów.

Treści mogą być prezentowane w różny sposób: w formie
artykułów, poradników, ebooków, infografiki, prezentacji multimedialnych, webinariów,
wykresów czy grafiki, ale również przy pomocy prasy branżowej, gazetek,
folderów oraz ulotek.

Czytaj więcej