Kreowanie własnego wizerunku w biznesie należy do bardzo ważnych działań. W myśl powiedzenia „jak cię widzą, tak cię piszą”, pierwsze wrażenie potrafi zaważyć na opinii, jaką oglądający wystawia naszej osobie lub firmie. Dlatego profesjonalna fotografia biznesowa to podstawa, jeśli chcemy zaprezentować siebie, swoją firmę czy pracowników szerszemu gronu osób i zależy nam na wzbudzeniu jak najlepszych odczuć.

Fotografia biznesowa należy do specjalnego rodzaju fotografii. Profesjonalne zdjęcia są świetną wizytówką, dlatego koniecznie powinny prezentować nas z jak najlepszej strony, ukazując jako pewnych siebie, otwartych i energicznych specjalistów w swojej dziedzinie. Prawidłowo wykonane zdjęcia potrafią wyróżnić nas z tłumu i skutecznie pokonać konkurencję.

Do niedawna sesje takie były wykonywane dla bardzo wąskiego grona osób w firmie czy instytucji, zazwyczaj dla kadry zarządzającej, osób na wyższych stanowiskach. Obecnie odchodzi się od tego ograniczenia, dzięki czemu zainteresowani mogą poznać również otoczenie, pracowników, zwyczaje…

Sesja biznesowa może być wykonana nie tylko w studiu fotograficznym. Interesujące ujęcia, pozwalające wprowadzić nutę indywidualizmu, można otrzymać wykonując zdjęcia w miejscu pracy lub plenerze. Jedna i druga opcja ma swoje zalety. Profesjonalne studio wyposażone jest we wszystkie niezbędne sprzęty i pomoce, co przekłada się na jakość zdjęć oraz umożliwia ich obróbkę w dowolny sposób, np. dodanie charakterystycznych dla firmy elementów, motywów, logo. Studio fotograficzne umożliwia również przygotowanie dowolnej scenografii. Plener czy miejsce pracy dostarczają natomiast wielu innych możliwości: prezentujemy nie tylko siebie, ale również zespół, otoczenie, miejsca, które mogą być ważne i kluczowe dla naszych potencjalnych klientów. Sesja plenerowa pozwala fotografowi tak pokazać fotografowaną osobę, aby ukryć pewne mankamenty czy uwypuklić jej zalety. Jest ona trudniejsza do przygotowania z uwagi na panujące w otoczeniu warunki, nad którymi fotograf często nie ma możliwości w pełni zapanować (światło, cień).

Oczywiście, do sesji biznesowej trzeba się właściwie przygotować. Dobieramy zatem strój, który podkreśla nasze zalety i w którym czujemy się dobrze i pewnie. Stawiamy na uniwersalne kolory, uważane przez biznesowy dress code za najbardziej odpowiednie: granaty, szarości, brązy czy inne pastelowe barwy, jednocześnie starając się unikać ostrych kontrastów (mocna czerń i czysta biel). Warto zabrać na sesję więcej ubrań, zebranych w kilka zestawów, dzięki czemu – metodą prób i błędów – dobierzemy taki, w którym wyglądamy najkorzystniej. Możemy samodzielnie zadbać o wygląd twarzy czy włosów lub zdać się na pomoc wizażystki, która w profesjonalnych studiach współpracuje z fotografem. W razie potrzeby, wszystkie niedociągnięcia są poprawiane w ostatnim etapie robienia sesji, czyli w czasie postprodukcji.

Zanim zdecydujemy się na wybór fotografa, sprawdźmy, jakie opinie o nim krążą. Czy wie, jak zrobić zdjęcia biznesowe, czy potrafi doradzić i dobrać odpowiednią scenerię, czy współpracuje z osobami, które pomogą nam przygotować się do zdjęć, tak, aby faktycznie stały się dla nas wizytówką. Poza samymi zdjęciami, ważna jest również atmosfera, jaka panuje w studiu oraz sam sposób prowadzania sesji.

 

Zapraszamy do nas na profesjonalną sesję biznesową. Choć jesteśmy firmą informatyczną, mamy w swoim zespole osoby, posiadające umiejętności potrzebne do wykonania profesjonalnych zdjęć. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów, wprowadziliśmy taką usługę do naszej działalności. Gwarantujemy Państwu udane zdjęcia, wykonane nowoczesnym sprzętem w niezwykle sympatycznej atmosferze.

https://www.infotech.com.pl/post/aktualnosci/biznesowa-sesja-zdjeciowa