BIO to skrót od słowa „biogram”, czyli zwięzły życiorys, wizytówka (w tym wypadku wirtualna), którą użytkownik prezentuje osobom odwiedzającym jego profil. Widoczny jest na „dzień dobry”, dlatego w znaczący sposób może wpływać na to, jak jego właściciel będzie postrzegany (pierwsze wrażenie). W BIO warto zatem umieścić takie informacje, którymi chcemy zachęcić odwiedzających do poznania nas bliżej oraz do kliknięcia w przycisk „Obserwuj”. Uzupełniony biogram ma być atrakcyjny,  czytelny oraz przykuwać uwagę.

Funkcję BIO mają wszystkie profile: prywatne oraz firmowe.

Biogram może zawierać informacje o nas, naszych zainteresowaniach, pasjach, prowadzonej działalności….  Dostajemy do dyspozycji 150 znaków, licząc ze spacjami, dlatego - jeśli można zastąpić słowo emotką – róbmy to. Istnieje możliwość umieszczenia w biogramie linku kierującego odwiedzających na stronę internetową, z którą chcemy ich zapoznać, na kanał youtube, blog czy sklep internetowy, a także możliwość umieszczenia jednego linku. Warto podpisać, na co odwiedzający trafi klikając w załączony odnośnik.

Jeśli prowadzimy lokalny biznes, musimy koniecznie zadbać o zamieszczenie informacji z nazwą miejscowości, w której znajduje się nasza działalność. Jest to ważne przede wszystkim dlatego, że wiele firmy, poszukujących w swojej okolicy partnerów do współpracy, szuka ich właśnie poprzez lokalizację.

W BIO można od jakiegoś czasu używać hashtagów. Szczególnie polecane jest to tym markom, które liczą na tagi klientów, umieszczane przez nich pod wstawianymi postami czy zawarte w relacjach. Sprawę ułatwia informacja zawarta w biogramie, jakiego hashtagu klient może użyć, aby oznaczyć posty danej marki i ułatwić ich odnalezienie.

Wszystkie dane do biogramu wprowadza się w Edycji profilu.

W naszej firmie specjalizujemy się w prowadzeniu social media, w tym oczywiście Instagrama. Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.