Optymalizujemy witryny dla Naszych Klientów!

 

Optymalizacja serwisów

Projektowanie stron internetowych oraz ich rozwój jest bardzo ważnym aspektem na tle zmian toczących się w technologiach informatycznych, dlatego potrzebna jest opieka firmy informatycznej. Spełniamy wszelkie standardy, kompleksowa i pełna obsługa informatyczna. Optymalizacja serwisów może być wykonana pod kątem SEO - (Search engine optimization) prawidłowego pozycjonowania w wyszukiwarkach google, SMO - (Social media optimization) użycie wielu mediów społecznych, społeczności forum, blogów do zainteresowania serwisem www, aby zwiększyć popularność produktu, marki lub imprezy.

Rodzaje mediów społecznych obejmują kanały RSS , wiadomości, artykuły, komentarze, a także serwisy społecznościowe, takie jak Twitter i YouTube i blogi witryn. SMO - Social Media Optimization jest pod wieloma względami związana z techniką marketingu wirusowego. Marketing wirusowy - pojęcie odnoszące się do marketingowych technik wykorzystujących wcześniej istniejące serwisy społecznościowe oraz inne technologie, aby podwyższyć produkcję, spowodować wzrost popularności marki lub do osiągnięcia innych celów marketingowych (takich jak sprzedaż produktów).
Poprzez samodzielnie rozprzestrzenianie się informacji o produkcie lub usłudze, wirusowe procesy analougiczne do rozprzestrzeniania się wirusów w komputerach poprzez internet. SMO jest podobna do optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, z tym że celem jest generowanie ruchu i popularności na stronie internetowej. W ogóle optymalizacja mediów odnosi się do optymalizacji strony internetowej i jej zawartości w zakresie udostępniania całej strony internetowej w mediach społecznościowych i portalach.

 

JAK ZWIĘKSZYĆ OBROTY W FIRMIE


Może warto byłoby zadbać o wizerunek firmy poprzez stronę www wykonaną w dzisiejszych technologiach,
  • pokazanie standardu światowego,
  • zadbanie o możliwość exportu do krajów na terenie całego świata.
Wtedy... strona wyposażona w wersje językowe i odpowiednio przetłumaczone teksty jest w stanie ściągnąć zagranicznych kontrahentów, pod warunkiem, że będzie odpowiednio pozycjonowana w światowym przekazie internetowym, jakim są google, Yahoo i inne. Światowe rynki czekają na nasze produkty, tylko odpowiednia ich prezentacja decyduje o sukcesie takiego przedsięwzięcia, dlatego należy podkreślać dobre strony produktu, które sprawiają, że jest on już wybierany prze inne firmy. Należy pokazać referencje, certyfikaty, a przede wszystkim należy być otwartym na kontakty i relacje. Stworzenie programu lojalnościowego – (informatyczny system logowania dla dotychczasowych kontrahentów, którzy np. dostaną tańszy transport, tańsze produkty lub jakiś prezent… strategia dowolna), spowoduje przy odpowiedniej promocji zatrzymanie dotychczasowych klientów i pozytywne relacje z nimi. To bardzo ważne, aby kontrahenci czuli się wyróżnieni, aby doceniona była ich przynależność do grupy handlowej.
  • najważniejszy jednak jest przekaz.
  • to w jaki sposób zaprezentujemy produkt decyduje w znacznej mierze o sukcesie sprzedaży. Dlatego produkt możemy pokazać jako zdjęcie (dobrej jakości, ale lekkie, aby strona się szybko ładowała pod względem SEO), możemy produkt pokazać, jako film lub popularny w dzisiejszych czasach format GIF do umieszczania niewielkich, prostych animacji. Jasny i czytelny przekaz za pomocą animacji w technologii javascript i CSS. Jakość oraz uniwersalny przekaz w wszelkiego typu urządzeniach osiągają najnowocześniejsze animacje w technologii svg
  • łatwość zrozumienia zastosowania danego produktu w przemyśle, może być równie ważnym aspektem jak pokazanie technicznych parametrów produktu, dlatego ważne jest ułatwienie dostępu do danych technicznych, w dzisiejszych czasach stosuje się zapis danych bezpośrednio w stronie, a nie w pdf czy excelu xlm. Taki przekaz jest dostępny dla każdego użytkownika, bez względu na rodzaj użytego urządzenia, (odpowiednio poukładane elementy tabeli w czytelną całość)
  • budowanie silnej marki za pomocą logo, strony www, wizytówek, folderów i ulotek z produktami w jednakowej identyfikacji wizualnej.
  • odpowiednie wypromowanie strony www na rynku polskim, europejskim i zachodnim.

Polecamy stronę http://een.org.pl/index.php/Oferty_wspolpracy.html